یازدهمین کنگره ملی سراسری فناوریهای نوین در حوزه توسعه پایدار ایران (نمایه ISC)

تاریخ برگزاری : 15 اسفند ماه 1400


برگزار شده توسط : موسسه آموزش عالی مازیار و مرکز بین المللی همایش ها و سمینارهای توسعه پایدار علوم جهان اسلام

تحلیل و بررسی مزایای شبکه های اجتماعی در بهبود تجارت الکترونیک

نویسندگان :

فاطمه عباسپوردربندی , مریم دشمن زیاری , کبری باقری

چکیده

رسانه های اجتماعی تحول عظیمی در عرصه کسب و کار و بازاریابی اینترنتی ایجاد کرده اند. این رسانه ها نه تنها در دنیای مجازی مشتریان زیادی را به خود جذب کرده و جانی تازه به صنایع و محصولات بخشیده اند،بلکه مکانی برای تبلیغات شرکت ها نیز هستند.با این حال هیچکس نمیتواند ادعا کند که رسانه های اجتماعی فقط در عرصه بازاریابی دارای مزایا و منافعیست،بلکه تمرکز این رسانه ها به سوی افراد نیز هست.لذا این مقاله به موضوعاتی از قبیل تجارت الکترونیک ، مزایای و معایب تجارت الکترویک برای مشتریان و کسب وکارها، مشکلات موجود در تجارت الکترونیک ، شبکه های اجتماعی ، تاثیر شبکه های اجتماعی بر عامل پیشنهاد دهنده می پردازد.

کليدواژه ها

شبکه های اجتماعی،تجارت الکترونیک،مزایای شبکه های اجتماعی، تجارت الکترونیک در شبکه های اجتماعی

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1400 , تحلیل و بررسی مزایای شبکه های اجتماعی در بهبود تجارت الکترونیک , یازدهمین کنگره ملی سراسری فناوریهای نوین در حوزه توسعه پایدار ایران (نمایه ISC)