یازدهمین کنگره ملی سراسری فناوریهای نوین در حوزه توسعه پایدار ایران (نمایه ISC)
تاریخ برگزاری : 15 اسفند ماه 1400
تحلیل و بررسی مزایای شبکه های اجتماعی در بهبود تجارت الکترونیک
فاطمه عباسپوردربندی , مریم دشمن زیاری , کبری باقری
رسانه های اجتماعی تحول عظیمی در عرصه کسب و کار و بازاریابی اینترنتی ایجاد کرده اند. این رسانه ها نه تنها در دنیای مجازی مشتریان زیادی را به خود جذب کرده و جانی تازه به صنایع و محصولات بخشیده اند،بلکه مکانی برای تبلیغات شرکت ها نیز هستند.با این حال هیچکس نمیتواند ادعا کند که رسانه های اجتماعی فقط در عرصه بازاریابی دارای مزایا و منافعیست،بلکه تمرکز این رسانه ها به سوی افراد نیز هست.لذا این مقاله به موضوعاتی از قبیل تجارت الکترونیک ، مزایای و معایب تجارت الکترویک برای مشتریان و کسب وکارها، مشکلات موجود در تجارت الکترونیک ، شبکه های اجتماعی ، تاثیر شبکه های اجتماعی بر عامل پیشنهاد دهنده می پردازد.
شبکه های اجتماعی،تجارت الکترونیک،مزایای شبکه های اجتماعی، تجارت الکترونیک در شبکه های اجتماعی
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1400 , تحلیل و بررسی مزایای شبکه های اجتماعی در بهبود تجارت الکترونیک , یازدهمین کنگره ملی سراسری فناوریهای نوین در حوزه توسعه پایدار ایران (نمایه ISC)
تاریخ برگزاری : 15 اسفند ماه 1400