یازدهمین کنگره ملی سراسری فناوریهای نوین در حوزه توسعه پایدار ایران (نمایه ISC)
تاریخ برگزاری : 15 اسفند ماه 1400
بررسی نقش فناوری های نوین در افزایش رضایتمندی مشتریان شرکت های بیمه
سید هومن زرین گری , زهرا جعفری
امروزه رواج تکنولوژی ها و فناوری های نوین و پیشرفته، شرکت ها را در موقعیت رقابتی شدید قرار داده است که شرکت های بیمه نیز به عنوان یکی از بخش های کلیدی اقتصاد از این قاعده مستثنی نیستند و درصدد بهره مندی از تکنولوژی های مدرن و نوین در این صنعت هستند تا با ایجاد تغییرات لازم در ساختار خود بتوانند خود را با محیط های کسب و کار امروزی تطبیق دهند و با تامین نیاز مشتریان رضایت مندی آنها را جلب کنند. امروزه استفاده از فناوری های بیمه ای یا همان اینشورتک ها جهت افزایش ارزش و بهبود کسب و کار، برای شرکت های بیمه به عنوان یک مزیت رقابتی شناخته می شود. به عبارتی صنعت بیمه با محیطی پویا و در حال تغییر مواجه است و با توجه به تغییرات سریع و رقابتی بازار و فرصت های متعدد پیش روی مشتریان برای دریافت خدمات بهتر باید مشتری محور باشد و جذب مشتری را به عنوان سرلوحه کار خود قرار دهد. استفاده از فناوری های بیمه ای یا اینشورتک ها تلاشی در جهت افزایش ارزش و بهبود کسب و کار شرکت های بیمه محسوب می شود و تناسب این فناوری ها با نیازهای مشتریان نقش یسزایی در رضایتمندی مشتریان و موفقیت این صنعت دارد. از همین رو در این مقاله به بررسی مروری نقش فناوری های نوین در افزایش رضایتمندی مشتریان شرکت های بیمه پرداخته شده است و نتایج نشان می دهد استفاده صحیح از فناوری ها در این صنعت، موجب پیشرفت و توسعه شده و افزایش رضایت مشتریان را در پی داشته است.
فناوری های نوین، فین تک ها، اینشورتک ها، صنعت بیمه، رضایت مشتری.
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1400 , بررسی نقش فناوری های نوین در افزایش رضایتمندی مشتریان شرکت های بیمه , یازدهمین کنگره ملی سراسری فناوریهای نوین در حوزه توسعه پایدار ایران (نمایه ISC)
تاریخ برگزاری : 15 اسفند ماه 1400